2014. június 25., szerda

Saját les

Elérkezett a saját leshely kiválasztása, megépítése. Édesapám vadászterületén, a Hernád völgyében találtam egy megfelelő helyet. Kis nádfoltok az elárasztott búzatábla szélében. Időszakos víz, de nagygázlókat, cankókat, récéket rendszeresen láttam rajta. Úgyhogy a felderítés után el is készítettem a lest, hajnali ellenfényes, esti hátulról érkező napfényre.

A les...


Jöhetett az első tesztfotózás, amit alig vártam... 3 órakor kelés (1 éves kisfiam segített benne, nem kellett ébresztő :D) 4kor már a lesben hasaltam...

Az első fényeknél kisvöcsök bukkan fel... hoppá... nem is tudtam, hogy él itt...
 A Nap lassan emelkedik a fák között...
 A kisvöcskök továbbra is aktívak...
 Szürke gém érkezik...



 Halat is sikerült fognia...

 Majd hirtelen egy fej úszik el előttem... Kiskárókatona??? Na róla se tudtam...

 Első reggelre azthiszem nem volt rossz a felhozatal, délután újra kint vagyok. A hajnali lelkesedés után a délután egy kicsit visszahűtött. Gyenge mozgás volt, a madarak elkerültek. Az egyetlen beszállóra érkező bakcsó nyújtott kárpótlást...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése