2017. január 22., vasárnap

Megjött a tél

Beköszöntött végre az igazi tél! Az a minusz fokos, térdig havas, amit minden évben várok, de idén nincs szerencsém. A hóval megjött egy tüdő gyulladás is, amivel most is itthon pihenek. Nem tudok kimenni pedig a sasos lessel csak erre vártam. Kaja betárazva, minden adott lenne egy szép havas fotózáshoz... Az énekes etetőnél is átrendezte a terepet a hó, a karszton pedig január elejétől fehér az erdő. Mégsem tudok havas képeket mutatni... egyenlőre... illetve azért csak akad valami.
Nappali körutamon találkozok vaddal. A nagy hideg benyomja őket az emberek közelébe, nem is túl ijedősek a süldők mikor felállnak előlem a vacokból. Jó öt percig nézegetnek mire feltápászkodnak...




Vágatlan kockák. Megpróbálkozok egy 4 képes álló panorámával is:


Aztán  megérkezett a hó...


....én meg indultam.. a Balatonhoz egy családi wellnesre... mit csináljon az ember fia, ha akkorra volt lefoglalva. Ugyan már betegen indultam, azért csak sikerült elcsalnom pár óra fotózást a Bakonyba... ha már ott voltam. Sajnos a recsegő hó nem kedvezett, de mégis sikerült muflonokat érni az egyik vadföldön... ott készült ez a pár kocka.









Örültem nekik. A muflon csak a havon az igazi.

Az énekes etetőnél is etettem egyet. Felbukkant a fenyőrigó mint új faj. Oda is ülni kellene...



A szarvasok nem akarnak fotózkodni... csak a hátsójukat mutogatják...egyenlőre


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése