2015. január 27., kedd

Egy kis ölyvezés

Ismét az énekes lesembe látogattam, valahogy nincs kedvem a pusztához.. sár, silány környezet.. inkább a hegyvidék. Rendszeresen van kint kaja a ragadozóknak és érdekes módon jobban működik, mint a síkság, pedig ott jóval nagyobb számban élnek ragadozók. Még sötétben kimentem, majd vártam. Szokásos énekes sereglet mozgolódott szajkók kíséretében. Fogyott a kaja az etetőből.




Később az ölyvek is megérkeztek. Pontosan 3db. Kergetőztek, Néha beszálltak, de valami gyanús volt nekik. Próbálkoztam röpképezni, de a szűk kilátás és a domboldal miatt, nagyon nehéz lekövetni a madarakat. Álltalában csak beesnek a beszállóra a semmiből. Íme pár kép, a szokásosak... Ötletem azonban van, hogy tudnám egy kicsit feldobni, úgyhogy van min mesterkednem...









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése