2016. március 28., hétfő

Az idei első malacok

Mint már többször írtam, a munkám során szinte minden nap végig járok egy utat, aminek egy szakasza az erdőben kanyarog. Többször látok vadat, azonban autóból minden terv nélkül fotózni eléggé csak dokumentáló jellegű. Néha azonban összejöhet a dolog, illetve találkozhat az ember érdekes helyzetekkel.

A minap délelőtti körutamon voltam, amikor lenézve a domboldalból, egy disznó füleit veszem észre a szederben. Hohó alszik a röfi. Az autót leteszem a gerincen és jó széllel megpróbálom fényképezőmmel megközelíteni. Oda is érek 25 méterre, elhelyezkedek, majd elkezdek köhögni, füttyögni, de a röfi nem reagál. Úgy döntök egy röggel csapok zajt, arra hátha olyan irányba indul el a gazból, hogy tudom fotózni. A tervem bevállt a disznó nagy mérgesen kimegy a szederből majd morogva pár lépést jön felém, de csak figyel...



Amikor megunja a szemezést, elkocog.
Örültem a képeknek, végre jó fényben, jó távra találkoztama röfivel, igaz egy picit korrigálni kellett az indákon.

Másnap mikor a körutamon járok, azon gondolkodok, hogy azért minden évben találkozok így röfivel, de milyen szerencsém volt.. ekkor lenézek, és a tegnapi disznó ugyanott fekszik... hmm. Gyanús a dolog, de megnézem megint. Az események a tegnapihoz hasonlóan zajlanak. Amikor elhelyezkedek, látom, hogy a disznó engem néz... itt valami nem kerek!


Ahogy nézem a disznót, mozgást látok a hasánál... szóval ezért nem szaladt világgá tegnap! Egy kocával van dolgom ami a vackon fekszik! Így nem volt nagy kedvem ijesztgetni, de azért pár röffenés után csak kimászik a szederből, és hívjaa is a malacait, akik szépen utána sorjáznak...




Harmadik nap ismét a vackán volt a koca, és bár zavarni már nem zavartam, mégis odébbállt mikor valami gyanúsat észlelt. A malacok a vacokban pihiztek a meleg "fészekben".


Idén ők voltak az első malackák akikkel összefutottam. Remélem látom még őket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése