2016. április 20., szerda

Tavaszi bakok

Ez a (számomra) hosszú hétvége is véget ért. Négy nap a pusztán az őzek nyomában. Igazából mivel nem a fotó volt a cél, így nem is sokat kattintgattam, de azért pár képet megmutatok:











Azt hiszem érződik a hangulat... bár ahogy közeledik a nyár, egyre rövidül a fotózható időszak, hamar élesek a fények.

Még múlthéten kimentünk a fiammal "kavicsozni" a ház végében lévő bányatóra. Egy pár vöcsök olyan bizalmasan úszkált előttünk, hogy elhatároztam, csak nézek én valami fotózható helyet, mert a meredek szakadt partokon eddig nem találtam. Egy kis félszigetre sétáltam be a tavat megkerülve, pont ellenfényre találtam is egy alkalmasnak tűnő helyet. Még alakítok rajta, de pár tesztképet csináltam, csak úgy ledőlve a víz szélére...




Remélem lesz belőle valami...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése