2016. június 8., szerda

Továbbra is színkavalkád

A kék madarak hétvégi kalandja után ismét a házi nyulak, azaz a gyurgyik felé vettem az irányt. Immár szokásosnak mondható délutáni 1 órás fotózás, amég a gyerekek alszanak. Még mindíg láttam párzást, ajándékozást, de inkább a saját célra történő vadászat volt már a jellemző. Jó kis szórakozás ez a jóidőben...






Hazafelé kóborolva egy öblöt próbáltam felderíteni, mikor 2 anyányi kölyökborzba botlok. Nagy röfögés közepette szaladtak hazafelé, szépen elvezettek a kotorékhoz.


Egyszer nekiállok a témának...

Eljött a hétvége, és ismét adódott egy szabad reggelem, úgyhogy a kékségeket választottam.
Sötétben érkezem, és hátrébb húzom a lest, hátha így tudok valami páros akciót is megörökíteni. Kirakok egy új beszállót a változatosság kedvéért. Sokáig semmi, illetve mezei verebek, sárga billegetők röpködnek, de a kékségek csak megnézik a terepet, inkább a fasoron vadásznak. Tesztelem a kölcsön konverterekkel a gépem.



Egy óra elteltével megérkeznek a szalakóták is, de nem vadásznak túl eredményesen.



Új pár érkezett az oduhoz, az egyik madár fel van ékszerezve. Újra kezdték az udvarlást, úgyhogy megint van esély akciókra. Hopp.. történik is egy ajándékozás, de még mindíg közel vagyok...


Feltekerem a konvertereket egy portréra. 400mm + 2x + 1,4x vágatlan!


Nagy örömömre beül az egyik madár az új beszállómra is. Vágatlan kocka ez is!


Jönnek, mennek, borzolják a tollaikat, de az akciók mind rosszhelyen zajlanak, a fasoron. Ecsetelhetném milyen balfék voltam, de inkább nem írom le, kicsit elfogult vagyok magammal! :) Annyit azért elmondok, hogy akksi és kártyacsere is volt a legjobb jeleneteknél!







Közben újra és újra a látóterembe kerül a vadászó vörös vércse. Többször beszáll az odut tartó oszlopra, de mindíg rossz oldalra! Izgatja a dolog a fantáziámat...




Amikor már teljesen felerősödtek a fények gondoltam indulok. Szét is szereltem, mikor egyszercsak beszáll a két madár, felkapom a gépet és ajándékoznak mégegyet. Itt már belefértek, dehát...



Lehet hogy sorra kerülnek még, de most egy időre más témával fogok foglalkozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése