2014. július 3., csütörtök

Üdvözöllek Kedves Olvasó!

Üdvözöllek Kedves Olvasó!

Leskó Gábornak hívnak és Borsodban vadászom. Mindíg is szerettem a természetet és úgy gondoltam, hogy szeretném az ott szerzett élményeket fotó formájában is megörökíteni. 2012-ben vásároltam egy Nikon D3100-as gépet egy Tamron 70-300-as obival, amivel elkezdtem a fényképezést. Hamar rájöttem, hogy közel sem olyan egyszerű amit elképzeltem, így elkezdődött egy tanulási folyamat melyben nagy segítségemre van Jakab Sanyi barátom.
2013-ban lecseréltem a felszerelésem egy Canon 40D vázra és egy Sigma 50-500-as bigmával folytattam a fotózást. Ezzel az aparáttal már sikerült saját magamnak is tetsző képeket készítenem.
Aggtelek környékén és a Tisza parton, Tiszakarád környékén is van területes tagságom, és a közel 20 éves vadászpályafutásom során szerzett ismeretségem próbálom felhasználni a fotózáshoz kisebb, nagyobb sikerekkel.
2013 év végén építettem egy lest a Bükk lábánál, ahol ragadozó madarakat, rókákat, illetve énekeseket etettem. Itt kezdett elválni a fotózás számomra a vadászattól, amikor már nem a vadászat közben, vagy vendégvadász kísérése közben készültek a képek, hanem kifejezetten fotózni jártam ki a természetbe. Jelenleg a vizes élőhelyek madárvilágával ismerkedem, saját készítésű lesek használatával. Kedvenc témáim az őzbak és a gímszarvas.
Remélem lesz aki kíváncsi lesz a képeimre, és még akár tetszeni is fognak! :) Ime pár kép az elmúlt 2 évből! Üdv: Lesi




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése