2014. október 14., kedd

Felkészülés

Közeleg a téli szezon, így elkezdtem előkészülni én is egy ragadozó madár fotózásra. Tavaly volt az első év, amikor építettem egy lest S. barátom segítségével, tanácsaival, amiből ragadozó madarakat, valamint énekeseket próbáltam lencsevégre kapni a Bükk lábánál. Voltak sikerek, de volt sok üres kiülés is. Stabil kényelmes les, de üveget nem használtam, az optika mellett leskelődtem. Még meg van a lesem, lehet idén is bevetem:


Idén új területen, egy sík kaszálón próbálok szerencsét. Hetek teltek el, mire a megfelelőnek vélt helyet kiválasztottam (majd eldől, mennyire volt jó választás). Ezután fejben már meg is volt a les. Eldöntöttem beásom, és egy leskelődő ablakot is csinálok rá, hogy többet lássak, ne csak a beülőt. Az anyag pikk-pakk összeállt a leshez a ház körüli maradék anyagokból. Szeretek kis költségvetésből dolgozni, lényeg, hogy a célnak megfeleljen. Pár kép (csak gyenge telefonos képek) a lesépítésről. Mit ne mndjak megizzadtam mire egyedül összekalapáltam... :)







Következő alkalommal megkapta a terepbe illő festést, és belölről a szőnyeg borítást. Ezt már egy barátom segítségével csináltam:




Ezután utolsó lépésként, lefóliáztattam tükrös fóliával egy rossz képkeret üvegét, ami aztán a mozizó ablak üvege lett. És íme a kész mű!



Remélem lesz eredménye a munkának... alig várom már a telet, a havat! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése