2015. április 21., kedd

Tavasz

Az igazi tavasz nekem az áprilisi őzbakszezon kezdete. Idén is megérkezett a külföldi csoport és lement a 4 napos maraton. Ilyenkor minden hajnalban, este a területen vagyok, mégsem jut sok idő a fotózásra. Azért amit lehet megteszem... pár képet mutatnék a múlt hétről.
A levegő már langyos, mértünk napközben 28 fokot is, volt zápor és szél is, szóval elég változatos volt a szeszélyes áprilisi időjárás. A nyulak mindenfelé szaladoznak, verekednek, fácánkakasok feszítenek a dűlőutak mentén, tyúkjaiknak pózolnak, és az őzbakok fejdíszei is kezdik elnyerni színüket, ugyan a téli bundájuk már igencsak kopott, hiányos...










Egy páros 8-as bak is a fényképező elé került:



Nagy élmény volt, amikor a kocsiból észrevettem, hogy 3 nyúl kergetőzve szalad felém a földúton. Lehúztam az autót az útról, és kicsúszva lefeküdtem a keréknyomba. A nyulak olyan lendülettel érkeztek, hogy szinte időm sem volt felkészülni. Amikor az egyik kicsit távolabb megállt, akkor készült ez a kép.. A többi szinte mind használhatatlan lett, ugyanis közelponton belülre szaladtak... egy méterre mentek el mellettem a másik keréknyomba, úgy, hogy tudomást sem vettek rólam! :)

Exif adatok: 400mm; iso500; f/5,6; 1/800s; Af; kézből


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése